Elektrocentrála Honda EG 4500
Kód: 4113Detailní popis produktu
Elektrocentrála EG 4500: ryze profesionální model velké, jednofázové elektrocentrály s regulací výstupu D-AVR. Výkonný alternátor pohání profesionální motor řady GX s lehkým startem a to vše ukotveno v pevném ocelovém rámu s objemnou palivovou nádrží na 24 l paliva, částečným odhlučněním a přehledným ovládacím panelem.
na stavbu i do kanceláře
Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně "profíkům" pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů, menších svařovacích agregátů nebo i přístrojů s citlivou elektronikou. Svými rozměry se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb a podobně nebo i jako záložní zdroj pro napájení kanceláře nebo domácnosti vybavené elektronikou. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Vzhledem ke své hmotnosti je možné elektrocentrálu opatřit transportním kolovým podvozkem nebo jeřábovým závěsem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché a veškeré ovládací prvky jsou přehledně uspořádány na ovládacím panelu. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (32A 230V), 1x CEE (16A 230V) a 1x Schuko (16A 230V). Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a společně s částečným odhlučněním agregátu spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Celkovou hlučnost soustrojí snižuje rozměrnější a účinnější tlumič výfuku. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
Technické parametry
Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A) | 81 |
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm) | 681 x 530 x 571 |
Startování | Ruční |
Elektrický výstup | 230V / 50Hz |
Maximální výkon (VA) | 4500 |
Technologie regulace el.výstupu | D-AVR |
Stejnosměrný výstup | - |
Objem palivové nádrže (litrů) | 24 |
Provozní doba při jmenovité zátěži (hod) | 9,5 |
Model motoru | Honda GX 390 |
Suchá hmotnost (kg) | 79,5 |
Třída krytí | IP 23 |
Garantovaná hladina hluku - dB(A) | 97 |
Systém zapalování | Digitální CDI s proměnným předstihem |
Vrtání a zdvih (mm) | 88 x 64 |
Typ elektrocentrály | Jednofázový |
Chlazení | Nucené vzduchem |
Jmenovitý proud (A) | 17,4 |
Jmenovitá frekvence (Hz) | 50 |
Jmenovité napětí (V) | 230 |
Jmenovitý výkon (VA) | 4000 |
Zdvihový objem (cm3) | 389 |
Objem olejové náplně (litrů) | 1,1 |
Typ motoru | 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV |
Pracovní otáčky motoru (ot.min-1) | 3000 |
Doplňkové parametry
Kategorie: | Jednofázové |
---|---|
Hmotnost: | 80 kg |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.